Koninklijk optreden van MEISTER - De laminaatvloer LD 400 in kasteelplankenformaat

Om aan de vraag naar laminaatvloeren in het klassieke landhuisplankenfor-maat tegemoet te komen, toonde MeisterWerke ter gelegenheid van de Branchedag in Keulen een gloednieuwe ontwikkeling: de collectie LD 400.

De kasteelplank met afmetingen 2600 x 238 millimeter verleent ruimtes een tot nog toe ongekende royale werking. In de lengte en in de breedte bewijst dit kasteelplankenformaat dat elegantie en lengte niet met elkaar in tegen-spraak hoeven te zijn. Want noch op de afzonderlijke lamel, noch op een gelegd oppervlak van ca. 15 m² treedt een herhaling van het decor op. Dit wordt, indien overeenkomstig voorgesorteerd, mogelijk gemaakt door het grote aantal verschillende natuurlijke patronen.

Een nieuwe ontwikkeling van MeisterWerke is de poriënstructuur elegant. Deze is gebaseerd op het principe van de poriënsynchroondruk, waarbij po-riën en verdiepingen het onderliggende natuurlijke patroon volgen. Om het oppervlak een nog elegantere toets te verlenen, zijn bij de elegante poriën-structuur het oppervlak mat en de verdieping glanzend uitgewerkt, hetgeen de laminaatvloer uitzonderlijk chic laat ogen. De V-voeg aan de lange zijde en de microvoeg aan de kopse zijde beklemtonen daarnaast de authentieke flair van de kasteelplank.

Vanaf januari 2012 zijn zes oppervlakken leverbaar: eiken wit, eiken licht, eiken natuur, eiken grijs, eiken bruin en eiken geloogd. Deze planken doen uitkijken naar de actuele landhuisstijl, want ze wekken met hun buitengewo-ne kleurvormgeving een rustiek en behaaglijk woongevoel. En daarbij speelt het geen rol of de vloer in een stadswoning, in een moderne landelijke wo-ning of in een kasteel wordt gelegd.

Kontakt: